Schuif schakelen

ONZE GEGEVENS

Brasserie ‘De Stenen Molen’
Lierbaan 219
2580 Putte

Tel: 015/34.33.80
Tel: 015/65.66.06
Email: Brasserie De Stenen Molen

Welkom op onze vernieuwde website…

OPENINGSUREN

• Maandag: 16:00u – 21.30u
• Dinsdag: 16:00u – 21.30u
• Woensdag: Gesloten
• Donderdag: 16:00u – 21.30u
• Vrijdag: 16:00u – 21.30u
• Zaterdag: 16:00u – 21.30u
• Zon & Feestdagen: 16:00u – 21.30u

FAQ

Waarom is het intressant om een account en favorieten aan te maken ?

Het is superhandig een account aan te maken, al uw gegevens staan altijd direct ingevuld, je kan uw vorige bestellingen bekijken en direct terug bestellen etc.

Alsook heel handig als je uw favoriete producten toevoegt, dit zal u enorm vergemakkelijken bij uw volgende bestellingen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen.
We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via het contactformulier of telefonisch (015/34.33.80)
Je mag een snelle oplossing verwachten.

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Wij doen steeds ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen, gelieve rekening te houden met een wachttijd van ongeveer 45 minuten.
De wachttijden worden natuurlijk langer tijdens piekmomenten.
Deze zijn moeilijk te voorspellen maar dit zijn enige richtlijnen:
Winter: vrijdag, zaterdag en zondag van 17:00 tot 20:00
Zomer: vrijdag, zaterdag en zondag van 18:00 tot 21:00

Hoeveel moet ik betalen om laten te leveren?

Bij levering aan huis geldt geen minimum bestelbedrag.
Bestellingen onder het minimum bedrag, vaste leveringskost van 5 euro.

Gratis levering in volgende zone’s:
Vanaf 15 euro: zone 2580
Vanaf 20 euro: zone 2223, 2570, 2590 & 2861
Vanaf 25 euro: zone 2220, 2222, 2500, 2860 & 3140
Vanaf 30 euro: zone 2820 & 3120

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Om vergissingen uit te sluiten hebben we deze functie uitgeschakeld.
Je kan via onze website 24/24 bestellingen plaatsen alleen voor dezelfde dag, je kan zelf  dan ‘afhaling’ of ‘levering’ en ‘uur’ aanduiden.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een foutje bevatten, dit door foutieve communicatie.
Daarom raden we aan om (indien mogelijk) vanaf heden enkel online te bestellen.

Alvast bedankt!

Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk!
Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren.
Indien deze bestelling al onderweg is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.

Tot waar leveren jullie?

Wij leveren in de zone’s 2220, 2222, 2223, 2500, 2570, 2580, 2590, 2820, 2860, 2861, 3120, 3140 en dit van 16.00u tot 21.30u

Bij levering aan huis geldt geen minimum bestelbedrag.
Bestellingen onder het minimum bedrag, vaste leveringskost van 5 euro.

Gratis levering in volgende zone’s:
Vanaf 15 euro: zone 2580
Vanaf 20 euro: zone 2223, 2570, 2590 & 2861
Vanaf 25 euro: zone 2220, 2222, 2500, 2860 & 3140
Vanaf 30 euro: zone 2820 & 3120

Staat jouw postcode er niet bij ?
Sorry, dit heeft als hoofdreden dat we de kwaliteit van onze gerechten niet meer kunnen garanderen, anders hadden we zeer graag tot bij jou langsgekomen.
Afhalen is natuurlijk altijd mogelijk…

Tot hoe laat voor sluitingstijd kan ik bestellen?

Het is mogelijk om 30 minuten voor sluitingstijd nog een bestelling te plaatsen voor diezelfde dag te leveren of afhalen.

toon